Torsdag

Tjenare! Idag tog jag och min morbror bussen in till stan och mötte upp min mormor som redan hade hunnit åka iväg innan vi ens hade vaknat. Vi gjorde ett besök på banken och sedan gick vi och åt.
Nu är jag hemma och har just slurpat i mig en kopp kaffe och läst Aftonbladet. Hur vuxet?! Nu väntar jag bara på att min kompis ska ge ett klartecken så jag kan gå och möta henne och sedan gå en promenix upp till ica och köpa något sött. Men hoppas på att jag hinner springa på toaletten innan. Kaffe gör en kissberoende typ. heheh.

Tänker bjuda på gamla bilder som jag och momma hittade längst in i hennes proppfulla skåp i bokyhyllan. Så sött!

Storasyster Helena håller i mig. Ser bekvämt ut det där...


Mommis håller i mig medan Helena sitter och äter något som ser ut som nyponsoppa med glass.


Gammelmomma badar moi


Min mormor, morbror Mikael, gammelmomma och en nybadad Jessica. 


Haha, Mikael och Niklas.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0