Städtant mitt nya yrke?

Tycker väl ändå att jag har varit riktigt duktig nu alltså! Har dammsugit och dammtorkat inne på mitt rum och inne på toaletten. Har även stått och gjort rent duschen också.
Just nu är jag helt slut, fast det har jag väl ändå varit hela dagen. Har legat i sängen och har hållt på att somna flera gånger, men tog tag i all städning ganska snabbt innan jag somnade och det inte skulle bli något av.

Nu ska jag ta och packa min väska och sedan hoppa in i duschen. Tror inte det blir en sådan tidig kväll som jag hade hoppats på... Håret hinner ju inte torka vafan. Men aja, bättre sent än aldrig ;-)

En bild från i lördags då jag och Amanda var hos Sindi, som jag snodde från Sindis blogg :-)


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0