I want to hurt you just to hear you screaming my name

Chena! Sitter hos min mormor helt ensam. Hon har åkt iväg på en revy och min morbror är hos sin kontaktperson under natten. Jag tänkte gå upp till far min och hälsa på. Tänkte också höra med lill Fredde om jag får låna hans dator och spela lite cs också. Heheh. Halv 10 slutar Malin sin praktik och då ska jag vara med henne :-)

Hade tänkt plugga ikväll men känner inte alls någon lust till det. Näe, fan får ta det på Söndag. Denna helg ska jag bara umgås med mina kära! Så är det!

Dagens lunch:


Åkte ifrån Sundsvall där det var grått och regnigt med 3+ bara. Här i Brunflo var det sol och 6+. Hihi!


På matten idag räknade jag allt det här + lite till på ett annat papper. HATAR DET! Fattar ingenting!


Me right now now now now now nöff

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Vilken vacker människa det där är!! :D

Hoppas din helg blir bra, fina du, bortom stress och massa plugga, utan fylld av glädje, kärlek och lugn!

2011-04-01 @ 21:07:11
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/
Postat av: N I K E

Jättefin blogg du har :)

2011-04-01 @ 22:32:55
URL: http://nikeez.blogg.se/
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Nu är Gissa vem tävligen avslutad!

Kolla om du hade rätt, om du hade rätt så betyder det att du fick en länk i ett inlägg.



Kolla!

2011-04-02 @ 14:07:24
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0