Underbara älskade vackra väder

Alltså, blir på ett sånt jäkla bra humör när det är sånt här fint väder som det är ute nu. For in till stan tidigt tillsammans med min lillasyster. Vi gick omkring och kollade lite. Med mig hem fick jag en skjorta från Gina för 49 kr. Jätte söt! Så himla snyggt att ha den nerstoppad i ett par lite högre jeans.

När jag kom hem kom Malin över och jag bytte om till shorts och linne. Vi gick sedan över till Malin L och sedan hem till Malin för att sedan ligga ute i solen. Tittade även på hennes otroligt söta och lilla lillebror som bara är någon dag gammal. Alltså, hur underbar?!

Nu hade jag tänkt att få tag i Malin, men först ska jag baka lite chokladbollar tillsammans med min morbror.

Kycklingar som delade ut godis på stan. Jag fick minsann ingen godis. :-(


Hur härligt alltså?!


Såg lite muppit ut på denna bild, men batterierna höll på att då på kameran.



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: LADY UMBRELLA

go'morgon!

allt bra? :)

2011-04-24 @ 10:38:50
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: saradewez

Snygg outfit! Och jag älskar att sola, hihi!

2011-04-25 @ 11:40:55
URL: http://saradewez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0