Torsdags morgon

Hej! Tänkte börja skriva ett inlägg för en halvtimma sedan ungefär, men hann inte för jag var tvungen att lämna mitt rubb och stubb här för att springa ut eftersom brandlarmet gick. Märkte ju inte det först för jag satt och lyssnade på musik. Men sedan tog jag ut ena hörluren och hörde att larmet gick så då fick jag lite panik och visste inte vad jag skulle göra. Jag var ju liksom typ den enda eleven på skolan. Så jag springer ner till portdörren och där står det några elever och lärare + några andra som skulle till tandläkaren. Vi stod där nere ett tag tills de gav klartecken att gå upp.
Stod och tänkte mycket där nere ja. Det var liksom "Jaha, hur fan ska jag ta mig hem då? Mitt busskort ligger i jackan som är i mitt skåp, jag måste köpa ny jacka + halsduk, undra vart vi ska gå i skola nurå?, Min dator... alla bilder och skolarbeten..." Haha ja, det var väl några av tankarna som snurrade i huvudet där nere.

Men nu så ska jag snart ha grafiskkommunikation. Tänker ta med mig min jacka och halsduk upp ifall det skulle börja gå igen. Då kan jag känna mig säker. Haha!

Denna torsdag bjuder på detta idag:
Grafiskkommunikation
Lunch
Engelska
Mediekommunikation


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0