The sun is smiling today

Heeeeeej! Har inte hunnit bloggat något idag för jag har haft fullt upp. Känner mig även lite krasslig idag... Kände även igår kväll redan när jag skulle lägga mig hur halsonten började komma. Men just nu känns det bara tjockt i halsen, slut i kroppen och huvudvärk. Hoppas jag slipper bli sjuk så jag måste stanna hemma från skolan. Är inte så pigg på att bli hemma hur skönt det än skulle vara, men det skulle bara ge mig så mycket mer att göra i skolan istället. Så jag går i skolan så länge jag orkar.
Men i alla fall, VILKET VÄDER DET HAR VARIT IDAG!! Jag älskar det! Haha, blir så glad av våren och solen och allt det där. Tog även min sommarjacka idag istället för min vår/höst jacka. Svettades till och med när jag gick iväg till tåget. Det var ju trots allt 15+ i solen då. Underbart!

Idag hade jag sovmorgon så jag började 12. Då hade vi samhällskunskap, efter det hade vi idrott - teori och till sist hade vi projekt och företagande.
Nu ligger jag hemma och ska till och plugga på lite mer historia och läsa mitt tal. Buu.

HAHAH vet inte om jag har lagt upp denna förut,
men här är en bild på mig alldeles svettig efter ett pass på gymmet.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Iris

Jaa aså, tycker jag med..

2011-04-07 @ 07:29:51
URL: http://bosnagirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ser lite kul ut att du står och äter godis efter du hr gymmat plus minus noll typ ;D

Men bättre de! :D

2011-04-08 @ 15:49:47
Postat av: Sandra lind

Oj glömde skriva namn :D

2011-04-08 @ 15:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0