Svårt att komma på rubrik idag

Gillar inte det där mer rubriker jae. Det är så svårt att komma på en passande till vareda inlägg man gör. Ibland brukar jag köra på en mening från en bra låt om hur jag känner just då. Men idag kom jag inte på någon. Men skit samma.
Idag sov jag till halv 9 någon gång och jag måste ha somnat om för sedan när jag kollade på klockan igen var den halv 12. Det kändes bara som om att jag hade legat och försökt somnat om ett tag, men jag tänkte att det inte var någon idé så jag tänkte kolla på klockan igen och då var den så mycket. Stört.
I alla fall gick jag ner och åt frukost och sedan gick jag ut och satte mig i en timma ungefär. Det är lite svårt att se om jag har fått någon färg just nu. Jag kanske måste vara ute lite mer eller så.
Sedan när jag gick in åt jag middag och alldeles just har jag plockat på rummet och rensat mina lådor. Tog alla mina FRIDA tidningar och lade dem i en påse. Antingen slänger jag dem eller så ger jag bort dem. Det är tidningar från 2006. Hehe.

Ikväll ska jag väl bara ta det lugnt. Göra lite skolarbeten antar jag. Annars ska jag väl bara ligga och kolla på That's so Raven. Tänker också göra lite fysövningar på golvet här också. Känner mig som världens otränaste människa på hela jordklotet! :-o

I will always be there for you my friend. I love you ♥


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

jag älskar dig <3

2011-04-17 @ 23:01:02
URL: http://malinjnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0