Sunday afternoon

Ligger i min säng och är helt slut och huvudet värker. Ska sätta igång med en massa skoluppgifter nu också. Har prov på onsdag i Samhällskunskap, tyvärr. Men med lite Roxette i hörlurarna så ska det nog allt gå bra!

Idag vaknade jag vid 9 igen och kunde inte somna om. Låg kvar tills magen skrek efter mat så jag gick väl ner vid 11 och åt mannagrynsgröt och en macka. Gott! Sedan vid 1 gick jag iväg till Kulturstjärnan för att ha en heldagsträning med dansen. Vi dansade framför speglar denna gång för att se hur det ser ut och det ser hur coolt ut som helst! Efter två timmars dans gick jag hem och tog mig en rejäl dusch och sedan en stor portion med mat. Så ja ni kanske förstår att jag är slut just nu, men måste verkligen ta tag i skolarbetena. Sköt om er så länge!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Dansar ni utan speglar annars? :o det är ju assvårt :o

2011-04-10 @ 17:59:07
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0