Soliga lördag

Hallå där! Idag vaknade jag vid 9 redan av Andreas ljudeffekter inne på hans rum. Klev upp för en stund sedan efter att ha legat och spelat sims nu på morgonen. Gick ner och åt en brakfrukost och nu tänkte jag gå ut och gå en sväng. Termometern stod på 22 +  för en stund sedan, men det verkar som om att det har tittat fram lite moln nu så solen försvinner lite då och då. Typiskt. Men det ska inte hindra mig från att ta en lång promenad. Tar med mig min underbara musik och sedan rensar jag tankarna. Svänger in på Ica på vägen ´hem för att köpa lite lördagsgodis. Tar med mig kameran ut också.

Senare ikväll blir det mys hemma hos Sandra tillsammans med Amanda. Så det ska bli kul! :-)

Såhär snygg var vi år 2008


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

haha jag åt ju mitt lördagsgodis igår eftersom jag var helt säker på att det var lördag.. -.- haha <3

2011-04-16 @ 13:14:58
URL: http://malinjnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0