Paus i pluggandet

Hej igen! Jag tar nu en liten liten paus i pluggandet och skriver några rader här istället. Är skitnervös inför morgondagen då jag ska hålla tal. Brr.. Undra om jag kommer lyckas somna ikväll.

Idag har jag väl ändå inte gjort så jätte mycket. På Grafen jobbade vi vidare med våran grafiskmanual. Den ska vara klar nästa vecka tror jag. Har inte så mycket kvar så jag hinner nog. Sedan hade vi engelska då vi inte gjorde något alls. Man skulle gå in tre stycken och prata lite engelska med våran lärare. Vi hann inte med min grupp så jag, Amanda, Ida, Anton och Sam satt och pratade hela lektionen istället.
Efter engelskan hade vi Meko och fick bara en uppgift och sedan fick vi sluta. Är så himla trött på skoluppgifter nu alltså! Vi har något att göra precis hela tiden. Det går inte en dag utan att man måste plugga. Och nu pratar jag inte om en uppgift, utan det är flera hela tiden. Liksom, när man kommer hem halv 6 efter att ha varit i skolan sedan halv 8 så vill man inget annat än att bara ligga och slappa resten av kvällen och lägga sig tidigt eftersom man ska ju upp hur tidigt som helst igen.
Det tar så på krafterna. Man orkar inte!

Ja nog om detta nu. Måste fortsätta plugga in de här jävla tråkiga frågorna. Fattar inte vad detta är så viktigt att veta "Hur skulle Napoleon genom kontinentalblockanden kunna knäcka Storbritannien?" Det är ju knappt så man fattar frågan typ. 

 


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ELIN

Stå och hålla tal ... är glad så länge jag slipper det.

2011-04-07 @ 18:01:17
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: ELIN

Är du bra på det?

2011-04-08 @ 11:58:52
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0