I'ts friday, friday gonna get down on friday

Haha ja idag är det fredag. Har gjort helg så nu ligger jag hemma i min säng i myskläder och har redan påbörjat en myskväll. Jag ska bara leka lite i photoshop och kolla på någon film. Tänker fan inte göra något alls som jag något med skolan att göra mer idag i alla fall. *fnys*

Idag har det väl inte varit riktigt toppen. Började dagen med att hålla tal.. eller ja, stå och skämma ut mig rättare sagt. Mer tänker jag inte säga. Sedan gjorde jag matteprov vilket gick sådär. Efter det skulle vi sitta och prata i grupp på engelskan och ha en engelsk diskussion. Gick bra det och sedan hade jag historiaprov som också gick bra, får jag hoppas!

Vädret har varit riktigt konstigt idag. Först var det soligt, sedan molnigt, sedan snöade det jätte stora flingor, sedan spöregnade det, sedan började det blåsa jätte mycket och nu skiner solen. Haha.

Näe, nu ska jag öppna photoshop och spotify. Maha.



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

hur skämde du ut dig ?X) <3

2011-04-08 @ 22:41:58
URL: http://malinjnsson.blogg.se/
Postat av: malin jönsson

sv:noooooooooooooo<3

2011-04-08 @ 22:57:38
URL: http://malinjnsson.blogg.se/
Postat av: Linn

PUSS på dig fina tjejen!

Bara skit i det där... ja, jag vet att det inte är så lätt. Men det är liksom bara en sak i världen och du är så jvla mycket bättre än så, du är bäst!

Det där spelar ingen som helst roll, för du är ju ändå Jessica och hon är så himla fantastiskt bra och fin tjej, att jag blir tårögd över bara tanken.



Och det andra senare gick ju bra, så tänk på det istället. Se det bra sakerna och glöm resten, det är roligare att tänka på det roliga, fina och braiga sakerna ;D makes people happy!



<3

2011-04-10 @ 11:59:54
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0