Inget internet hemma

Cha cha bloggen! Har inget internet hemma så bloggen kommer väl ligga död ett tag nu. Det dyker väl upp något inlägg ibland då jag sitter på skolan och har tråkgit. Bara så ni vet så ni inte tror att en häxa har kidnappat mig bort till Brunkulla. CIAO

Edit: HEHHEHEHEHEH.. Ja Malin, det är Påskkärringar som åker till Blåkulla.. Inte häxor som åker till Brunkulla... Haha, fick lite brådis igår för vi skulle precis gå på lunch så jag hann inte läsa igenom innan jag publicerade det för mina vänner väntade på mig. Skulle ju också lägga upp en låt men hann ju inte det och fick avsluta med ett "CIAO" Hihihi.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

trodde det var PÅSKKÄRRINGAR som flög till BLÅkulla? ;) <3

2011-04-14 @ 00:10:22
URL: http://malinjnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0