Godnatt folket!

Haha, sitter i mitt rum med bara nattlampan tänd, jag har dörren öppen och utanför mitt rum är det bäcksvart och ser absolut ingenting, jag lyssnar på musik i hörlurare och rätt som det är ser jag att det är någon som står vid dörröppningen. Tror fan jag kommer kunna skita knäck i flera dagar nu framöver. Blev så jävla rädd! Men det var ju bara Bosse som skulle säga godnatt. Haha!

Ikväll har jag pluggat. Har inte gjort så himla mycket mer, men nu ska jag väl i alla fall lägga mig och sova. Imorgon slutar jag så pass tidigt att jag är hemma till 1. Eller ja, egentligen ska jag gå till kvart i 5, men jag kommer att ha världens håltimma från 11 till 14:20, och då börjar våran Webbdesign som jag vet precis vad jag ska göra, så jag kan ju lika gärna göra det hemma. Känner inte att jag orkar sitta i skolan så länge. Satt jag far hem och pluggar inför provet på onsdag istället då.

Nåja, ska släcka the computaah nu. Godnatt, puss!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ♫♪ Sandra T

fin bild!

2011-04-12 @ 17:42:15
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0