Goda nyheter

Nämen nu har jag något roligt att berätta för er! När jag kom hem idag så bemöttes jag av en ljuvlig mening. Den löd såhär "Nu har internet kommit tillbaka". Haha så nu ska jag ta och sätta igång och plugga och skriva klart uppsatsen i historian.

Förresten, det gick bra på nationella. Trodde att jag inte alls skulle komma på något att skriva av det som fanns och att jag skulle sitta kvar sist ända fram tills tiden tagit slut och inte ens hunnit färdigt. Men jag blev klar vid halv 11 redan så jag tog halv 1 tåget hem. Jag skrev om Tokio Hotel konserten, vad som skiljer sig från en livespelning och en inspelat framträdande och jag skrev om hur jag vill uppleva en konsert. Så enkelt var det. Men bara just därför har jag säkert skrivit på fel sätt eller att jag har missuppfattat uppgiften. Det skulle ju vara så typiskt mig de.

Näe, nu får jag sätta igång med arbetet så jag blir klar med det snart!

Just nu - Ligger i soffan med världens tovigaste hår.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Har du haft en bra vecka hittills då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-14 @ 15:48:59
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0