Du är som en vacker prinsessa, vackra ögon har du också precis, du har ju blåa ögon tror jag

Hej kompis!

Idag har det varit en jätte bra dag. Vaknade av mig själv vid halv 9 för att det blåste så himla mycket. Sedan gjorde jag mig klar och gick iväg till tåget som gick 11. Klockan 12 började jag i skolan och hade då samhällskunskap. Efter det hade vi svenska då vi gick igenom svenska nationella tal och sedan fyllde vi i en enkät.
Efter det var det dags för idrott. Onsdagens idrottslektion blev flyttad tills idag eftersom det var två stycken som skulle lära oss att dansa Bachata (en lättare variant av salsa). Och det var inte bara våran klass som skulle vara med i den undervisningen, utan två klasser till. Haha, men kul var det! :-D

Nu ligger jag här och tittar på olika youtube klipp och snackar med Malin. Hahahhahahaha alltså, jag älskar dom här:







Så jävla BÄST!



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

jag tycker om dig så himla mycket så att det inte är helt jävla sant! men det är sant, jag tycker om dig! HAHAHAHAHAHAHHA <3

2011-04-18 @ 22:20:10
URL: http://malinjnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0