Det där med kläder alltså...

Har just hoppat ut från duschen efter ett svettigt pass på dansen. Insåg att det är typ en månad kvar tills vi åker till Nyköping för uppvisning. Fan. Är redan nervös ja! Men det kommer att bli så kuuul! :-D

Nu ikväll tänkte jag bara lägga mig och sova, men kom på att jag inte har någon aning om vad jag ska ha på mig imorgon. Tänkte lägga mig tidigt ikväll men det sket sig ju nu. Lär väl stå hela natten och rota i garderoben istället då. Suck. Har fulla garderoben med kläder men hittar inget att ha på mig. Då känns det som om att jag inte har någe kläder alls! Haha eller hur?

Ja jo jag vet att jag har en fin ordning på mina kläder.
Ligger till och med lite utspritt på mina stolar i rummet också.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Olivia

Nu har jag internet på telefonen men inte så jag kommer åt msn ! buhuuhhu :( men ska ladda ner det på nytt, kanske vi kan ta det imorgon? det blev så sent nu och så, vill ha lugn och ro med dig, hiih :)



och bara så du vet: 0705324384, hihi PUSSSAR OCH GODNATT <3<3

2011-04-05 @ 22:51:58
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/
Postat av: juliaericson

Det är super med mig! :) Haft en bra tisdag? kram

2011-04-05 @ 22:55:21
URL: http://saviourtonight.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- haha ellerhur!

2011-04-06 @ 01:42:08
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Klara

Snygga kläder du har, vart har du köpt allt? Wenz.se?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0