Bara genom att blunda blir jag kung

Hej hej! Idag är det ingen vanlig torsdag med lektioner, utan idag ska vi ha 5 timmars Nationella i Svenska. Är inte så jätte pepp med en ond mage och ett huvud som värker, men har med mitt ett jätte gott päron och en banan + en risifrutti. Ska även fylla min vattenflaska vid lunch eftersom nu kan man inte göra det för det finns inge kallvatten på skolan på morgonen. Ljummen vatten är inte gott!

Nationella börjar klockan 9 och jag har suttit här i skolan sedan halv 8, och nu är klockan prick 8. Så det blir väl att bara sitta här och vänta. Passa på att lyssna på musik som jag inte kan göra hemma eftersom internet inte funkar. Hörde igår att Internet skulle komma tillbaka på lördag. Halva Gnarp är utan Internet.. Till och med Ica affären, för igår när jag skulle köpa lite fika tills idag så kunde jag inte dra mitt kort så jag fick gå hem tomhänt och sedan återvända med en sedel istället.

I alla fall så sorgligt nog har jag inte något mer att berätta. Såg årets första tussilago i måndags och igår såg jag ännu några stycken när jag gick från idrotten.



Detta har jag sysselsatt mig med utan internet. Känner mig väldigt handikappad utan internet alltså. Sitter hemma i fosterställning och vaggar mig fram och tillbaka. Haha nerå.. Nästan så.





Lill Kimmie med storebrorsan Theo


Fanns en bild till men hittar den inte. Buhu.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0