April april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill

Jag har inte hunnit blivit lurad fören nu när jag läste detta inlägg på en blogg http://schwarz.blogg.se/2011/april/utkast-mars-26-2011.html#comment, Haha kan säga att hjärtat mitt höll på att stanna där. Gick på det där så jävla hårt och tänkte att det var väldigt olikt dem. Men sedan läste jag kommentarerna och kom på att det är den första april idag. Haha!

Annars då? Jorå, det är fint fint. Har just skrivit klart mitt tal jag ska hålla nästa vecka. Vet dock inte ens om det är bra eller om det är så man SKA skriva.. Men det visar väl sig om mina lyssnare börjar skratta.
Snart har jag matte och efter det blir det lunch. Efter lunchen har jag engelska och tillslut historia. Känns cp över att det är fredag igen, eller alltså, jag ÄLSKAR att det är fredag, men alltså, det var ju fan fredag igår typ? Veckorna går så himla fort. Hinner ju inget känns det som.

Efter skolan är det jag som sätter mig på Y-bussen då det väntar en 3 timmars lång bussresa. Ska nämnligen till Brunflo this weekend! :-D

Men ja, se upp för alla lurendrejerier idag! Ha det bra! ♥


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0