30 minuters lektion

Japp. Idag klev jag upp 5 efter 3 timmars sömn, sminkade mig, tog bussen till skolan i regnet, satt i skolan och väntade i en timma på att vi skulle börja. Sedan hade vi 30 minuters lektion då vi bara hade lite genomgång. Då satt jag bara och gjorde allt för att försöka hålla mig vaken. Mina ögon ville så gärna falla igen.. Sedan slutade vi för dagen. Min buss hem gick då inte fören om en timma och 20 minuter. Rätt meningslös dag egentligen tycker jag.

Jag kom hem vid 11 och tog mig två limpmackor och åt. Sedan slängde jag av mig kläderna och tog på mig sköna mjukiskläder och lade mig under täcker och tittade på One Tree Hill. Det har jag väntat på ända sen i början av mars. Kan säga er att jag har längtat som bara den alltså! Det slutade så himla spännande. Man blir alltid så himla rörd i varje avsnitt. Dom alla är så himla fina!

Ikväll ska jag lägga mig tidigt. Ska även städa rummet, duscha och packa väskan. Imorgon drar jag iväg till Brunflo och stannar där hela påsklovet. Kommer bli minde blogginlägg då dock för jag och momma måste samsas om datorn och jag tycker det är mycket roligare att umgås med mina nära och kära istället för att sitta här. Just so you know liksommmm. 

Men nu ska jag nog slå igen ögonen lite känner jag. Är så himla trött alltså! Hörs sen. ♥


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0