Zoofie... Vart är du????? :'(

Sitter nu på skolan vid ett bord helt själv och väntar på att alla ska sluta matten. De läser matte B och jag läser matte A så vi har inte matte samtidigt, så det är lite drygt att få behöva sitta själv.
Zoofie ska egentligen sitta här med mig just nu för hon läser inte heller matte B. Undrar vart denna kvinna håller hus nu då?..

Ah men första lektionen hade vi i alla fall Historia. Det gick bra. Fick göra frågorna som vi hade som läxa tills idag. Hann aldrig göra dem igår. Eller ja, läste i boken och svarade på en fråga när jag kom hem. Sedan var jag tvungen att gå iväg till dansen och sedan duscha. Efter det var jag rätt så död så det fanns inget annat än sängen som kunde återuppleva mig idag, knappt den lyckades med det. Är helt slut!

Sedan har jag blivit helt kär i ett nytt band jag har upptäckt. Hurts heter dem. Åh, alla deras låtar är riktigt bra och hur sköna som helst!

Hurts - The Water

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0