You made my day

Halleli hallelej!

Jaha. Ännu en dag i skolan är gjord. Kom hem för ett tag sedan så jag har hunnit ätit och öppnat min goodiebag. När man är sveriges största bloggerska så får man gratis saker hem i brevlådan ;-)
Haha nerå! Man kan skicka efter små prov på saker på Goodiebag.nu. Fick hem mitt idag så nu ska jag ta och testa lite. Man kan bara beställa två saker åt gången, men nu fick jag med en liten parfym också... Hm. Inget jag hänger läpp för precis ;-)

Dagen har varit helt okej. Tycker bara att det har hänt positiva saker förutom skolfotograferingen då jag bokstavligen såg ut som en gris. Tro mig. De som ska ha bilder vill hellre ha en bild på en apa som pillar sig i rumpan än dessa porträttfotona. 
Kunde välja mellan olika bilder då hon bara fotade på ett tag. (Man kände sig som en modell) Haha, nerå! Men åh, blev inte nöjd med någon av bilderna. :-( 

Nu tänkte jag tanka ner en film. Hoppas ingen polis läser min blogg.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Du var ju jätte fin på din bild ju :) den jag såg iaf :) Slår vad om att du var lika fin på de andra också^^



HAHAHHA jag började skratta högt då jag läste det med polis ^^

2010-09-23 @ 17:41:07
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0