Well, I'm coming back..

Humörer är inte på topp idag. Jag har vaknat på fel sida tack vare Andreas som bor här inte kan vara tyst på morgonen. Så jag har varit vaken sedan 8 eller något i morse. Tack!
Jag har ett par öronproppar men det är inte så jävla kul att sova med dem varje helg.. Blir så gihfdlgkjdsnfilufshl arg...

Ska nu ta och göra mig klar. Mormor och morbror kommer ifrån Brunflo och ska ner hit till marknaden som är i Hudiksvall. Det bästa av allt är att de har Malin med sig. Denna dag kommer att bli grym! En massa karusellåk med min pärla.
De var i Sundsvall för en stund sedan så jag ska nog lägga på ett kol. Sitter och har en tuban på huvudet eftersom jag nyss klev ur duschen.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0