Tröttsam dag!

Ouff vilken tröttsam dag!
Första lektionen hade vi Grafisk kommunikation. När Niklas står och pratar där framme kunde jag verkligen hålla ögonen öppen så jag lade ner huvudet i armarna på bordet och tänkte ligga så och lyssna istället. Men då råkade jag såklart somna... Som tur var så vaknade jag efter några minuter bara.
Dagen fortsatte sedan med Engelska och sedan efter det medie kummunikation.
Slutade precis när tåget gick så vi fick sitta och vänta i en och en halv timma på att bussen skulle komma, så nu ligger jag här hemma och ska om en liten stund gå över till Marcus =)

Här är en liten bild från Navet igår när vi kom från idrotten. Haha, det var då den minsta bänk jag någonsin sett ;o.
På bilden ser ni Sam, Zoofie, Ida, Jag, Amanda, Stefan, Oliver och Anton :-)


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0