Thank God it's friday

Helg! Halleluja säger jag bara!
Sitter på skolan och väntar på att min buss till Brunflo ska komma. Den kommer klockan 4 så det är en och en halv timma kvar. Som tur är så har jag Zoofie, Julia och Lovisa som sällskap ett tag.

Idag har det varit en rätt så slapp dag. Började med svenska då vi tittade klart på Troja. Sedan hade jag matte och jobbade riktigt flitigt till mitt stift tog slut i pennan.
Efter matten hade jag engelska då vi kollade klart på en annan film som var hur värdelös som helst. Sedan var det dags för historia då vi hade prov som gick rätt bra. =)

I helgen ska jag även söka APU plats i Östersund. Ska se om ÖP eller LT tar in lilla mig som praktikant. Hihi! Haha nerå, men ska i alla fall höra med dem om det finns plats =)

Ouff! Är as hungrig! Kommer inte kunna äta något förän jag kommer hem till Brunflo, vilket är vid 6-halv 7 tiden ikväll.. Buhu =(


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0