Ta mig... Nu är jag din!

Sitter här och lyssnar på H.I.M just nu och ska alldeles strax ta och packa idrottskläderna och sedan lägga mig och sova. Men först måste jag bara lyssna lite mer på H.I.M. Så himla braa!!
Uff.. Imorgon är det onsdag, den värsta dagen på hela veckan. Men, har jag klarat mig igenom alla onsdagar alla veckor så borde jag klara mig genom imorgon också.

På fredag åker jag och gör Brunflo osäkert. Momma har lovat mig att vi ska äta tacos på lördag så det ser jag riktigt fram emot att få slaffsa i mig en riktigt sliskig och saftig tacorulle, och sedan sitta och äta lite nacos med guacamole och cheddar ost. Ge mig en fjärrkontroll som kan spola fram tiden kanske? Det vattnas i munnen på mig riktigt ordentligt just nu.

Ne men nu måste jag ta och slita mig ifrån datorn. Måste soooova!
Godnatt peoples ♥


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0