Söndag

Ligger här i min säng med ångesten som förstör allt. Suck.. Allt känns så tungt just nu, men har väl inget annat val än att bara kämpa på. Eller?

Har varit i Brunflo hela helgen. Det är därför uppdateringen har varit som den har varit.
Hittade ingen APU plats heller. De hade stängt på ÖP och LT så jag kunde inte fråga där, och jag vill helst inte ringa till dem heller.
Dock frågade jag på en fotoaffär i Östersund. De tog mitt nummer och skulle ringa om det fanns någon plats, eftersom det är tydligen andra praktikanter som är ute och har frågat. Men jag tvivlar att jag kommer att få den platsen, så jag ska söka vidare till veckan här i Sundsvall. Får se om det kanske finns något roligt dagis som man kanske tar in mig eller något.

Idag är det även 2 år sedan mamma begravdes. Åh, den dagen jag såg min mamma sänkas ner under jorden i sin kista. Min fina lilla mamma. Jag saknar dig som sjutton!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0