Soligt men kallt!

Hej hej!

Sitter just nu i skolan helt själv som ett mobboffer och väntar på att Marcus ska sluta för idag. Mina vänner har åkt hem eftersom vi slutade tidigare idag så jag har typ suttit här i snart en timma. Vet inte när han slutar så det blir väl till att sitta här en stund till I guess.

Kom på en sak idag.. Typ i slutet av nästa månad så kan det börja snöa ute. Alltså, det är så deprimerande att jag kommer bergis att börja gråta när den första snön kommer.
Det är så kallt ute så man känner redan hur jävlig vintern kommer att bli.. Åh.

Mer sommar åt folket! Ni som sitter och hoppas på att det ska bli vinter nu, shame on you!

Åh, nu har han slutat så jag ska gå och möta upp honom på stan så ska vi gå och käka och efter det gå på bio. Mys!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Betty

Förut älskade jag vinter för att det var så mkt mindre kryp, men nej, det är inte värt det nu. Mer ljus och sommar tack! Kanske finns det någon sommardans liksom regndansen?



Åhh vad sött med Marcus, det hade jag missat. Blir så varm i hjärtat för din skull raring. Älskar dig mer än du tror!

2010-09-04 @ 06:29:43
URL: http://b3tty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0