Sunday

Idag är det en sådan dag som jag bara tänker tillbringa i min sköna varma säng med en film i siktet. Jag ska även försöka ta mig ut och gå en sväng till Ica för att köpa lite lördagsgodis, eller ja, vi kanske ska kalla det för söndagsgodis, eftersom jag köpte ju aldrig något gott igår och jag är väldigt sugen på polkagrisar, så jag får köpa lite idag :-)

Sitter just nu invirrad i mitt sköna täcke och lyssnar på dansband. Älskar dansband. I alla fall låtarna som mamma brukar lyssna på. De andra låtarna är inte bra.
När jag saknar mamma som alla mest så brukar jag alltid lyssna på dansband. Har en hel spotifylista med bara låtar som mamma brukade lyssa på. ♥

Igår var det lördag för er som inte visste. Jag hade en väldigt trevlig kväll igår tillsammans med Sandra. Trallade över till henne och pratade, åt lite tårta och såg på en film. Mysig tjej hon är Sandra alltså! ♥
Innan var jag och pussade lite på Marcus, så det gjorde ju kvällen ännu bättre! :-)


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Är det inte söndag idag?^^

2010-09-05 @ 13:42:19
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0