Positiva jag!

Okej, har märkt att min blogg verkligen är deprimerande. Skriver bara negativa saker hela tiden typ och klagar över allt. Men ah.. Just därför tänkte jag börja vara lite positiv! H3h3h3h3h3h =)

Idag har det varit en bra dag. Jag älskar idag! Aldrig någonsin har jag älskat något så mycket som jag älskar idag. Haha men nerå, men åh.. Nu spårar det...
Nu börjar jag om.
Idag har det varit en ganska så bra dag! Vaknade upp klockan 10 efter 10 timmars sömn.
Bosse skjutsade in mig och sedan var det dags för samhällskunskap. Dagen fortsatte med en mördaridrott. Eller ja, kanske inte så, men det var då riktigt jobbigt att gå 434967498 kilometrar för att komma till platsen som vi skulle ha idrott på.
Buhu.. Mina längsta naglar gick av =( Tack och adjö för detta liv!
Nejdå, men asså, lite tråkigt att de gick av. Har sparat på dem alldeles för länge. Men inte för att jag tror att ni bryr er så mycket över det så då lämnar jag ämnet.
Efter idrotten hade vi projekt och företagande. Sedan var det dags att åka hem.

Haha, om ni bara visste vilken träningvärk jag har under min rumpa och på insidan av låren efter idrotten idag. Okej, det är inte så jätte mycket men det känns i alla fall. Man märker verkligen hur aktiv jag har varit i sommar..

Näeh, jag vet inte. Vart detta verkligen ett vara-positiv-inlägg? Skit samma. Vill ni inte läsa så läs inte. Jag tvingar er inte =)
Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen och sedan läsa på lite Historia. Tänkte lägga mig lite tidigt ikväll så jag är fit-for-fight till skolan imorgon. Vi får nog se hur det blir med det imorgon. ehehe.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Jag gillar ditt positivt tänkande, men det är ju allra helst DIG som jag gillar.

Men positivt gillar vi alltid, men det är nog så viktigt med det andra också! <3

2010-09-16 @ 20:59:13
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0