Ni får gärna bo i min garderob!

Hatar det där när det ekar i plånkan och man har hittat så mycket fint. Har nu suttit och hittat en massa underbara fina kläder som gärna får flytta in i min garderob. Suck...
Bara just därför när man får pengar så finns inget av det här kvar i butik. Det är något som ofta händer mig!







Nej men nu måste jag verkligen springa på toaletten. Efter det ska jag slänga på mig danskläderna och sedan gå iväg och dansa. Veckans höjdpunkt!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Hihi jag fick tusen spänn av mamma imorse att shoppa för på birsta :) hihi. Dock så har jag typ hälften kvar ^^ måste spara :)

2010-09-21 @ 19:49:20
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0