Natti

Ikväll lägger jag mig och sover med en klump i magen och med en eller två tårar på kinden. Är så orolig med kan inte riktigt komma på vad det är.. Jag behöver sova nu.. Godnatt!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Betty

Gumman, jag blir orolig. Säg något till mig när du känner så så kan vi prata om det jobbiga. Jag vet mer än du tror och stöttar dig vad som än händer!



Ibland kan tröttheten verkligen spela ens kropp spratt och man mår dåligt av bara det.. jag hoppas det var så denna gång även om jag förstår hur tungt du måste ha det. tack och lov att du är en sån optimist min stjärna! <3



Reser bort några dagar men sen vet du vart jag finns igen. Pok!

2010-09-07 @ 02:19:05
URL: http://b3tty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0