Mina wierdo drömmar...

Haha, inatt hade jag en konstig dröm igen. Drömde om att jag åkte till Stockholm och såg två snubbar från KISS. (Vet dock inte vilka det var). Sedan skulle jag få bo hos Kenza över en helg för hon skulle ta med mig till en gala där Tokio Hotel skulle vara.
När jag hade kommit till henne så åt vi mat, jag ställde mig och diskade och helt plötsligt var det morgon då hon bjöd på mannagrynsgröt. Haha, och helt plötsligt var vi där borta på den där galan. Jag var helt ofixad och hon hade gått iväg och köpt en massa Tokio Hotel kläder. As snygga! Vi hann aldrig träffa Tokio Hotel för jag vaknade precis.. -.-

Ja, det är ju i alla fall roligare att drömma såna här drömmar istället för att drömma mardrömmar. Som den jag hade igår natt. Usch..

Vad ska jag göra idag då? Är ledig från skolan idag för mina lärare som jag ska ha på två lektioner som är 2,5 timmar lång skulle på någon kurs, och den tredje lektionen ställde de in så vi fick vara ledig idag. Eller ja, inte fullt så ledig. Fick en hemuppgift så jag ska ta och sätta mig med alla såna jag har..

Jo juste! Hade beställt ringar från H&M för någon dag sedan. Amanda hade också beställt något så vi åkte ner och hämtade ut de. Jag gillar bäst den vita ringen.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Men Jecka, träffade du Kiss utan mig? :(

2010-09-21 @ 18:26:07
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0