Lördagen den 25 September

Såg på facebook att det redan har börjat snöa i Vemdalen och på en massa andra ställen här i Sverige. Va? Snö redan? Neeeejjje!!!! :-(
Vill inte ha snö i år. Inte ens på halloween, julafton eller på nyår. Jag klarar mig utan snön!

Blev inget bloggande igår. Kände inte för att skriva något men jag kan berätta lite kort om dagen.
In till skolan, ha lektioner, äta lunch som bestod av pasta och köttgryta som köttet var sönderstekt/kokt whatever. Det var då inge gott kan jag säga er! Man skulle nästan kunna tro att kocken försöker vara någon slags mateinstein och försöker hitta på nya maträtter. Men tyvärr du gamle gosse, du lyckades inte!
Slutade tidigt så jag hann med den tidiga bussen.
Kom hem och tittade klart på en film som jag började kolla på på Engelskan. Ska skriva en analys om den sedan. Men åh.. Grät som sjutton. Gud vilken bra film! America History X. SE DEN!! Om ni inte gjort det då förstås.

Idag ska jag baaaaaaaaaaara ta det lugnt. Blir till att tillbringa dagen i sängen och bara glo på One Tree Hill. slxk.cbngadö så spännnandee!! Och ikväll blir det mys hemma hos Sandra tillsammans med Amanda. Hela familjen samlad :')
Tja, ska väl börja med min sköna dag med en riktigt god frulle. Adjos!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0