Live to win

Hej!

Kom hem för lite mer än en timma sedan från skolan. Det har varit en riktigt seg dag!
Började dagen med att stressa iväg till tåget. Hade kommit en bit och skulle till att kolla hur mycket klockan var. Då upptäcker jag att jag har sprungit ifrån telefonen så den låg kvar hemma. Jag vägrade åka ifrån den och sitta på tåget utan att lyssna på musik, så jag sprang hem och hämtade den och sedan springa till tåget igen.
Kan säga att det inte var så skönt för mina lungor att andas in kall luft.
Kom till skolan och hade Grafisk kommunikation i 2,5 timmar. Efter det var det dags för mediekommunikation och efter det webbdesign.
Alltså, den lektionen ger mig huvudvärk! Ska ha prov nästa vecka och det är ju galet svårt att komma ihåg alla koder.. :-(

Ikväll är det ingen dans heller.. Båda ledarna kan inte komma så jag får ägna tiden till att plugga till redovisningen imorgon.

Det här + lite till som hon skrev innan och suddade ut och skrev detta, ska vi ha prov på nästa vecka..


Detta är facit till en uppgift som vi hade förra veckan. H3h3



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ♥ Linn

Goooood luck, dear you! :)



2010-09-28 @ 20:28:20
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0