Ingen rubrik

Ligger i min säng och försöker skriva lite på min hemuppgift som egentligen var till igår, men jag är en sådan som fattar nada och var tvungen att få hela uppgiften förklarad verkligen riktigt ordentligt idag så jag gör den tills imorgon istället.
Så vi får se om jag gör rätt nudå. Mats får inte klaga, för jag har gjort uppgiften på det sätt som jag uppfattat det hur man ska göra. Hihi! =)

När jag är klar med den så ska jag hoppa in en sväng i duschen och sedan krypa ner i min otroligt sköna säng. Om ni bara visste hur galet trött jag är just nu!
Hade Samhällskunskap idag, och jag trodde seriöst jag skulle somna och dunka huvudet ner i bänken flera gånger under lektionen. Jag riktigt kände hur allt försvann ur huvudet och märkte att jag började se suddigt.. och då hade bara halva dagen gått..

Men nu ska jag ta och avsluta den här förbaskade uppgiften så jag får sova någon gång! Ha det bra =)

Blivit kär i denna låt jag!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Vi får hålla hårt i varandra då :'D Speciellt då det blåser, annars kanske vi blåser bort :( <3

2010-09-01 @ 23:27:50
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0