Kvälls inlägg

Ligger och lyssnar på Kent just nu. Ska ta och gå och borsta tänderna och sedan lägga mig och kolla på Ice Age. Jag har aldrig sett filmerna så jag börjar ikväll med den första! :-)
Imorgon har jag sovmorgon och börjar klockan 12, så det kommer att bli riktigt skönt med en sovmorgon!
Och på onsdag den här veckan så kommer jag att ha sovmorgon. Den dagen som är den alldra jobbigaste och tröttaste dagen i hela veckan. Det är ju hur galet skönt som helst ju! Börjar klockan 12 istället för halv 9. Så jag får kliva upp 10 istället för 5-halv 6.

Nej men nu måste jag kila. Ciao!



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: elin

what?! har du aldrig sett ice age, 1an är ju såå söt :D

2010-09-13 @ 13:47:06
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0