Jag saknar eer!

Jag känner mig så hjälplös att vara så här långt bort ifrån er. Skulle det hända något med er så finns jag inte nära till hands så jag kan hjälpa er eller finnas där. Jag vill ha er hos mig som det var förut, så som det alltid har varit.
Jag saknar er för varje dag som går och det skadar mig när det tar upp till en månad utan att ha fått träffat er.
Vi är starka och jag beundrar varje steg ni tar.
Tillsammans har vi klarat oss långt, och längre ska vi komma. Vi ska alltid hålla ihop som vi alltid har gjort, efter allt som vi har gått igenom.  

Jag älskar er! Jag kan inte tänka mig ett liv utan er. ♥

Mina älskade syskon.




Vi ska alltid hålla ihop. Oavsett vart vi faller, oavsett hur djupt!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0