Ingen Webb idag eller?

Sitter nu i en sal och väntar på att våran lärare ska komma. Hon är nu 10 min försenad så då undrar jag om vi ens ska ha någon Webb-lektion..? Har vi inte det så tänker jag seriöst kasta en stor jävla sko i huvudet på henne nästa gång jag ser våran lärare.
Eller nej, nu kommer hon så nu börjar lektionen.

Denna dag har varit väldigt seg och tröttsam. Somnade igen på Graf-lektionen... Det går verkligen inte att hålla ögonen öppen, det är helt omöjligt!
Men jag fick i alla fall det som jag skulle göra gjort, så det är tur!

Jag har inte så mycket att skriva nu, så byyyyye!

Gjorde denna bild på graf-lektionen. En åldrad bild =)

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0