I want to be a reason for you to be happy

Sitter här jag och håller på att fixa ihop ett grupparbete i power point om Krisdtemokraterna. Ska ha redovisning på onsdag.. Längtar inte kan jag säga er! Men det här ska vi fixa tjejer!! =)

Tänkte ha en morgon utan något minsta lilla stress i morse. Trodde jag hade ställt klockan på klockan nio i morse. Men jag vaknade av mig själv och var helt paff att jag hade vaknat så tidigt innan klockan hade ringt, helt pigg.
När jag kollar på klockan ser jag att den står på 10:07. Ja, då jävlar vart det krut i lilla Jessica!
Är tvungen att gå minst 10:50 hem ifrån till tåget, och jag skulle hinna duscha.
Fick ju springa allt vad jag kunde in i duschen, ut och klä på mig, föna till håret lite, sminka mig, packa ner datorn/sladdar/böcker, ner och bre mig två limpmackor med ost (anteckna), knyta skorna och sedan ut och låsa dörren. Fick springa iväg och äta upp mackorna samtidigt.
Var så stressad att jag till och med glömde mobilen hemma.. med all musik.. emostyle..

Efter skolan idag tog jag min lilla tid som var över tills bussen skulle gå, och gick och letade efter ett par skor, köpte chai latte (jesus vad gott det är!!!!) och sedan gick jag och letade efter en APU plats. Tror ni att det fanns något eller? Ne, precis.. Hann inte med bussen heller så jag fick ta tåget hem istället.
Gick på ST och frågade. Hon i reception gav mig en telefon för jag skulle ringa någon snubbe jag-inte-vet-vem. Gjorde ju bort mig såklart.. "Ja hej! Det är så att mitt namn är Jessica Engström.. Det är så att..." det lät så dumt. Inte så konstigt att jag inte fick prao där heller.. Haha!

Nej men nu tänkte jag fortsätta vara flitig och göra klart denna presetation och läsa in det jag ska säga på onsdag. Ha det göttans alla läsare.. och alla ni andra! ;-) ♥


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0