Good evening!

God kväll kära läsare! Jag sitter just nu och roar mig genom att plugga inför historiaprovet imorgon. Jag tror jag tog i lite där med att ''roa'' mig, snarare tråka ut mig. Fast egentligen är det inte så farligt i alla fall. Men jag hatar att plugga!

Idag har det väl varit en bra dag. Hade grafiskkommunikation, engelska och sedan mediekommunikation.
Det regnade idag så jag och Zoofie ville inte gå iväg och äta lunch på Åhléns så vi stannade kvar i skolan och köpte nudlar i caféterian. Mums!
Sedan vill jag bara säga att det finns så jävla patetiska människor här så jag vill bara gå och skratta någon stans. Herre gud... Det börjar verkligen gå över gränsen, och det har det faktiskt gjort för länge sedan!

Nej men nu ska jag ta en liten paus från pluggandet. Egentligen har jag ju redan börjat på den eftersom jag sitter här och bloggar, haha. Men nu ska jag gå ner och fika något gott och sedan packa min väska. För imorgon sticker jag här ifrån några dagar! SkönT!

Kör som alla bloggare gör, lägger upp maten på bloggen ;-)
Här har ni dagens lunch:


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0