Gjort sitt i sommar? Nej nej...

Ouff! Nu är jag verkligen riktigt trött! Har för en liten stund sedan kommit ut från en ungefär timmas dusch. Så himla skönt ska ni veta!
Var och dansade ikväll. Jävlar vad kul jazzmassen är! Har inte fått lära oss ''våran'' dans än eftersom den dansen är inte klar än, men det ska bli riktigt spännande att se hur den gå till och få lära sig den.
Sandra berättade att det brukar vara gympa på torsdagar där på gnarpsviljan. Det skulle vara rätt skönt att börja något sånt efter denna lata sommar och få träna upp och röra på sig några gånger i veckan. MEN då är det ju så att vi får se hur det är med skolan och allt.. Läxor, you know.

Justja! När jag skulle hem från dansen så vad tror ni inte händer då? Jo en sån där jävla äckelsnuskfanskapsfjäril flyger in i örat på mig. Trodde fan de hade gjort sitt för i sommar, men icke! De hade säkert planerat det där, bara för att de vet att det värsta som finns är snuskfjärilar som ska fladdra en upp i ansiktet.. Uvva!!!
Den dagen jag har utrotat alla fjärilar.. den dagen! ♥

Näeh, nu måste jag ta och lägga mig innan jag somnar här vid datorn. Ma råkes!

Några dansare från våran grupp


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0