Dessa jävla rubriker...

Tjena mos! Sitter och är helt nyduschad och ska alldeles strax ta och lägga mig och sova. Ska bara läsa igenom några Historia frågor först och sedan får vi se om jag orkar läsa ett kapitel ur min nya bok.
Denna dag har väl inte varit sååå jätte jobbig faktiskt. Började dagen med Grafisk kommunikation i 2,5 timmar. Efter det hade vi medie kommunikation och efter det Webb design i 2,5 timmar.
Gick dock lite tidigare så jag kunde hinna med tåget som gick. Haha, alltså det kan ju inte ha sett så jävla snyggt ut när jag sprang där med min proppfulla dataväska, jacka och vantar fulla händerna och luvan på huvudet i spöregnet.
Jag hade inte mycket tid på mig så jag hann inte stoppa ner det i väskan och när jag springer ner för en backe så flyger mobilen ur fickan på mig. Jävlar vad folk stod och stirra på mig. Haha, men det sket jag i, jag hade ju en tågtid att passa! :-)

Till helgen åker jag till Brunflo. Det är lite tveksamt då både min mormor och morbror inte är så kry. Båda två ligger och har feber och världens förkylning. Vi får se hur de mår sedan. Hoppas de mår bättre för jag vill så gärna komma iväg en stund, bort från allt som finns här och tänka på annat!
Jag saknar familjen alldeles för mycket också! :-(

Nej men nu måste jag verkligen lägga mig och sova, för jag är riktigt trött! Ska dock upp klockan 10 imorgon så det kommer att bli skönt med en lång sovmorgon imorgon. Men mindre skönt med ute idrott i regnet... Kändes riktigt jobbigt..

Morbror Mikael, Gammelmomma och jag i vintras någon gång. Jag såg ju... normal ut.. ehum.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: lasse

du får ju faktiskt vara här med, skulle tycka det vore väldigt trevligt

2010-09-15 @ 08:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0