Varje gång du möter min blick

Borde gå och duscha nu med en gång men orkar inte. Det kändes jobbigt.. Men det är riktigt skönt när man är klar och har lagt sig. Haha ja, inte för att ni bryr er direkt.

Ska väl berätta lite om min dag. Kom till jobbet.. eller säger man praktik? Okej, jag kallar det jobb för då låter jag stor. Hihih! Men i alla fall. Fick plocka upp en massa varor och fronta fram varorna. Dvs, flytta fram dem i hyllorna så ja, vet inte hur jag ska förklara. Men ah, ni fattar.. Hoppas ja..
Ja.. Vad ska man mer säga? Slutade 4 så jag åkte sedan hem. Har även dansat nu ikväll så det är dags att ta sig en riktig dusch nu.

Godnatt alla söta prinsar och prinsessor där ute. :-)

c00l jah på jobbet. h3h3

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Olivia

SV; HAHAH TACK :D:D:D



Och jääääääävlar vad fint hår du har kvinna!! <3 :O :O

2010-10-13 @ 20:28:44
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0