Dreams

Drömmar kan verkligen vara helt udda, konstiga, roliga, underbara, läskiga och jobbiga. Jag hade alltid mardrömmar när jag var liten om lava, eld, att jorden höll på gå under och att en demon som skulle döda mig. Jag kunde inte se den, springa eller skrika och den skulle döda mig i vilken sekund som helst. Jag vaknade alltid upp och vågade aldrig somna om. Jag var rädd för att somna om och drömma den hemska drömmen igen.
Jag drömmer den där demonen fortfarande, fast inte lika ofta. Och jag drömmer bara någon gång ibland om eld, att det börjar brinna.
För några år sedan började jag drömma att det hände någon i min familj något, och i natt så hade jag en jätte jobbig dröm om min lillasyster Veronica. Jag hatar att drömma såna drömmar...
Jag kan drömma om den där demonen varje natt i hela mitt liv bara jag slipper få drömma om att det händer min familj något. Det är många gånger jag har vaknat upp gråtandes efter att jag har drömt om att det har hänt dem något. Idag har jag gått och varit väldigt deppig, så för en stund sedan bröt jag ihop totalt.

Ibland så verkligen älskar jag att drömma. Som när jag drömmer om att jag är och träffar Tokio Hotel och är på en konsert med dem eller när jag drömmer om en viss person som berättar att han föralltid vill vara min. Blir alltid besviken varje gång jag vaknar och inser att allt bara var en dröm. Suck.

Nej nu tänkte jag lägga mig och försöka att sova lite. Jag hoppas att natten har några underbara och roliga drömmar att erbjuda. Godnatt alla kanelbullar. ♥

Bjuder på en riktigt bra låt!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Usch, jag har drömt hemska mardrömmar de senaste nätterna :( Själv hade jag också en demon. Det var en tant. Hon stod inne i min garderob (en sån man går in i) och hindrade mig från att tända ljuset. Sedan så jagade hon mig i hela huset. Vaknade ALLTID precis innan hon tog mig :(

2010-10-25 @ 10:51:49
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0