Take me back to...

 Åh.. Sitter och tittar på en massa gamla bilder och kan inte sluta skratta och le för mig själv och må gott. Jag har så många roliga minnen, speciellt med mina vänner. Är så himla glad att jag har dem. De lyser upp mina dagar. Utan dem hade jag inte haft mina fötter på jorden.

Skulle jag kunna så skulle jag spolat tillbaka tiden till just dessa dagar:

Tokio Hotel Humanoid city tour in Stockholm 4/3 - 10 (Backstage) ♥


Backstage och fotopass på Rix Fm festivalen i Övik 3/7 - 10. ♥


Takida konsert på Norrporten arenan i Sundsvall den 6/8 - 10 ♥


Takida i Sundsvalls sporthall den 13/11 - 09 (Denna bild var med i tidningen) ♥


Liseberg med Malin och Sandra 2010 (Åker Flumride) ♥


Liseberg med Amanda, Sandra och Sofie 2009 ♥


Cruisingen 2009 ♥


Våran tid Elin :') ♥




Konfirmationen - Uppsala och Norrbo. Så jävla kul!


Ahw, alla stunder med dig Amanda :') ♥


När Malin var hos mig och vi sov ute på studsmattan. Skulle ge vad som helst
för att få gå tillbaka till då vi var liten. Haha, lekte med dockor, byggde kojor, 
försökte slå vårat vara-vaken-hela-natten-rekord, vi delade på killar och
en massa annat sjukt vi gjort. Haha tvättmedlet.. Vi är ju för fan dum i huvudet! :')



Oss <3

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Amanda

Sötnos du är så gullig! <3<3

2010-10-12 @ 15:56:15
URL: http://http://amandamountainman.blogg.se/
Postat av: Zoofie

Sv; men vafan.. Då hade jag hunnit komma in och hälsa på dig igår innan jag åkte till ramsele ^^ Satt och funderade i typ 20 minuter på om jag skulle kika om du jobbade, men sen gick bussen så då var det för sent :(

2010-10-12 @ 18:09:35
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0