Snart kommer regnet och sköljer bort allt som inte är musiken

Jaha, sitter här helt ensam och övergiven.. Elin lämnade mig och åkte hem för en stund sedan. Buhu! :-(
Men jag kan säga er att jag har haft en riktigt rolig och mysig kväll och dag med henne! Mycket prat och skitsnack flög mellan våra munnar, hihi! :-)

Jag vet inte riktigt hur jag ska fortsätta denna lördagskväll. Det blir nog en massa film och One Tree Hill hela kvällen! Jag är helt besatt av den serien, jag älskar den! Så himla bra och spännande! För er som aldrig har sett det, MEN SE DET FÖR FASEN! Ni har missat något helt otroligt! Ojch, mycket utropstecken det vart där. Höhö!

Nei, nu ropar dem där nere att maten är klar. Hoppas det serveras något gott för jag är svin hungrig. Mohaha. Eh, är på dryg humör just nuuuueh! gODNATT!
oj, caps. Varför skriver jag fortfarande med kuriv text?

Hihi, såhär snygg var jag igår. Lovade att inte ladda upp bilderna,
men jag var tvungen att visa hur otroligt vacker jag var så jag täckte över
sötisen med ett liten hjärta! :*


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: elin

ppuh, tack gumman! <3 saknar dig redan!

2010-10-09 @ 20:00:08
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0