Piss väder

Men fan vad det ska blååsa råååh! Ahhh, tror ni jag var fin i frillan idag när jag skulle gå hem då? Näeh. Ibland önskar jag att jag hade en trimmer i fickan nära till hands.
Läste om de tråkiga som har skett i både Jämtland och Härnösand. Det har snöat och tydligen är det värsta snöstormen i Härnösand, och det är inte så jätte långt här ifrån. Just nu låter det som om att taket ska flyga från huset. ÅH! HATAR ATT VINTERN SNART ÄR HÄR!!!

Just nu sitter jag här och hatar precis allt som är omkring mig, dvs. är inte på bra humör. Jag vet inte hur jag ska sitta på stolen, det blåser ute, jag fryser, mina fötter gör ont efter dagen, har brytit flera naglar idag (ojojojdå!), har ont i huvudet och jag är galet trött. Näeh, bäddar ner mig och tittar på one tree hill. Puss!

Skulle så gärna vilja tillbaka till Gran Canaria för värmens skull!!!!!!!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

haha ååh. här har det varit storm.. dock ingen snö :'D

men du, ska se om jag hinner hälsa på dig imorgon ;) beror på vilken tid jag kommer till stan :)

2010-10-14 @ 19:40:45
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0