Onsdag

PUST! Har just städat hela mitt rum. Dammsugit och dammtorkat. Tar en liten paus och tänkte nu börja med allt plugg. Måste göra en idrottsplanering och projekt och företagande uppgift idag i alla fall. Sedan får vi se om jag orkar skriva lite på Samhällsuppgiften som ska vara klar på fredag. Måste även skriva klart min lyrikanalys, göra historia uppgifter och även skrivka klart min film analys på engelskan som ska in på fredag med. Eller, engelskan ska in nästa vecka på tisdag eftersom vi har haft så mycket denna vecka. Har ju dessa uppgifter som jag skrivit, haft prov igår och i måndags redovisning. Så vi fick lämna in när vi är ute på prao.
Om ni bara visste vad jag ser fram emot dessa veckor då vi ska praoa. Slippa skolan i hela 3 veckor, och efter praoen så är det ju höstlov veckan efter så vi är borta från skolan i hela 4 veckor. Fan vad jag ska njuta att inte göra nå skoluppgifter alls dessa veckor!

Nej men nu måste jag verkligen börja. Förresten, se här hur det gick för mig på webbdesigns provet vi hade igår. Åh, känner mig så lättad. Trodde verkligen jag skulle faila totalt i hela kursen. Det här känns så jävla bra!

 ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0