Oh candy call me

Just nu sitter jag här och lyssnar på Melody Club. Ska väl lägga mig i sängen en sväng och titta på One Tree Hill. Har längtat hela dagen så nu ska jag äntligen få kolla lite.
Dagen har gått bra! Har bara packat upp och frontat lite varor idag som vanligt då. Såg även en stackars slaktad gris som hängde i taket när jag skulle in och be någon öppna en dörr åt mig.
Det roligaste med att praktisera där är när det kommer en massa kunder och frågar en vart varorna finns. Nu vet jag precis vad allt finns så kom och fråga mig! :D

Har inte så mycket att skriva just nu. Har ju aldrig något roligt att skriva märker jag... :-(
Men nu blir det One Tree Hill! Ha det bra! ♥


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0