Nattens dröm

Det slog mig när jag stod och dammtorkade en tavla på mamma och mig att jag hade en dröm om henne i natt. Jag var hos momma och hennes kropp låg i soffan. Jag sprang fram och kramade om henne såklart. Hennes ande kom framför mig. Jag berättade hur mycket jag saknar och älskar henne och hon sa samma sak tillbaka. Sedan berättade hon att det var hon som hade gjort så jag hade vunnit träffen med Tokio Hotel. 

Det går inte en dag utan att jag tänker på dig, våra minnen och allt som har hänt. Men vad du än gör, sluta aldrig med att besöka mig i mina drömmar. Det är så härligt att bara få springa fram och krama om dig. För då vet jag att du fortfarande finns här nere med mig.

Det känns så konstigt att tänka att jag aldrig mer kommer att se dig nå mer, att du inte finns här på jorden längre och att du verkligen är borta. Det känns som en evighet sedan men ändå som igår jag såg sig för allra sista gången vid liv.
Dagen som vi skulle ta ett sista farväl av dig.. Jag kommer aldrig glömma den otroligt skärande känslan i kroppen att få se dig död i din kista. Det sista ett barn någonsin skulle vilja se, sin egna mamma död liggandes i sin kista.





Jag älskar dig så mycket älskade mamma. ♥


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Det kanske var hon som gjorde att du vann?

Jag börjar seriöst nästan gråta när jag läser det här inlägget..

2010-10-06 @ 17:20:07
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0